¿QUÉ ES? ¿QUIÉN ES?
			            
	03.11.2025
			        Téma hodiny: ❓ ¿QUÉ ES? ¿QUIÉN ES? (Co je to? Kdo je to?)
,dnes se naši studenti vydají na kulturně-jazykovou cestu do Španělska a Mexika.
Hlavní Cíle Hodiny:
Procvičení Interrogativ: Studenti se naučí rozlišovat a správně používat otázky:
¿Quién es? (Kdo je to?) pro osoby a rodinné příslušníky.
¿Qué es? (Co je to?) pro věci, místa a abstraktní pojmy.
Kulturní Porozumění: Budeme poslouchat o dvou rodinách – Sandoval Rico (Mexiko) a Martín Sandoval (Španělsko) – a porovnávat různé příbuzenské vztahy a kulturní kontext.
Procvičení Interrogativ: Studenti se naučí rozlišovat a správně používat otázky:
¿Quién es? (Kdo je to?) pro osoby a rodinné příslušníky.
¿Qué es? (Co je to?) pro věci, místa a abstraktní pojmy.
Kulturní Porozumění: Budeme poslouchat o dvou rodinách – Sandoval Rico (Mexiko) a Martín Sandoval (Španělsko) – a porovnávat různé příbuzenské vztahy a kulturní kontext.
Průběh Hodiny:
Aktivita Dovednost Propojení s Tématem 
Poslech a Kniha Komprese Identifikace členů rodiny (¿Quién es?) v audiu a následné cvičení v učebnici. 
Nová Slovní Zásoba Hláskování, Mluvení Aktivní procvičování a hláskování nových slov. U každého slova určujeme, zda je to ¿Quién (např. abuela) nebo ¿Qué (např. jABLKO). 
Hra: Pantomima/Kreslení Slovní zásoba, Týmová práce Zábavná hra, kde si děti procvičí slovíčka z dané hodiny. Aby tým získal bod, musí správně použít otázku ¿Quién es? nebo ¿Qué es? při hádání slova. 


Tareas para la casa


